کلوپ تغییر و تحول فردی

برای دسترسی به سایر دوره های استاد و مشاهده جلسات دمو رایگان هر دوره بر روی آن کلیک کنید​

نخبگان پول سازی 2

مطالعه روزی حداقل یک مقاله از بخش زیر برای تمرین خودآگاهی ذهن

اشتراک در
اطلاع از
guest
16.8K نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
جلال صوفی
جلال صوفی
3 روز قبل

گر شش جهتت بسته‌ شود باک مدار ،که از قعر نهادت سوی جانان راه است ،گر بر تو ببندد همه رهها و گذرها ،ره پنهان بنماید که کس آنرا نداند…معنی ومفهوم این شعر یعنی اعتماد. تغییر وتحول درونی یعنی اعتماد داشتن به‌ خداوند قادر ،دانا و توانا

طرف فکاربران ناشناس
طرف فکاربران ناشناس
پاسخ به  جلال صوفی
3 روز قبل

کاملا درسته 👏👏👏💖💖

عبدالسادات موسوی
پاسخ به  جلال صوفی
2 روز قبل

بسیارعالی

سیدعلیرضا نوربخش
سیدعلیرضا نوربخش
4 روز قبل

بنام خداوباسلام برهمگان .خداراحمدوسپاس که دنیائی بااین زیبائ ومتنوع ونعمتهای فراوان وگوناگون آفریده .من بدون اغراق می‌گویم. امروزی که واردگروه نخبگان شدم .زندگی ام متحول شده بدون اینکه کاری انجام بدهم فقط گام‌های نخبگان یک برای باردوم است که تاگام۸۳ مرورکرده ام .زندگی ام زیباتر ومشکلات کمتر شده.ایمانم به خدا بیشتر کمتر کنترل میکنم سعی میکنم با همه اطرافیانم تامل ودوستی داشته باشم .هراتفاقی گرچه باب میل من نباشد رابه فال نیک گرفته .وبرهرمشکل سخت نفس عمیقی کشیده .چنددقیقه به حالت مدیتیشن رفته وازاعماق وجودم الخالق هستی کمک خواسته تاراج حل رابرمن الهام وروشن کند.واقعاآقای امیرمحمدی عزیز وباهوش زحمت کشیدند.واین مطالب وروشهای تکامل بشری راجستجوونظم دادند.واین هزینه ثبت نام بااین نتیجه گیری فوق العاده واقعا ناچیز معامله وهزینه پرسودی است .خداحافظ دوستتان دارم.

عزت جوکاری
عزت جوکاری
پاسخ به  سیدعلیرضا نوربخش
3 روز قبل

سلام
موفق باشید بله این دوره درس زندگی هست و درهمه ی مراحل و ابعادزندگی کاربردیه.
استادمحمدی بزرگوار را خداوند برای جامعه ی ما سلامت نگهداره

عبدالسادات موسوی
پاسخ به  عزت جوکاری
2 روز قبل

انشاالله

پشتیبانی گروه آموزشی امیر محمدی
پشتیبانی گروه آموزشی امیر محمدی
4 ماه قبل

🔴لطفا با دقت بخوانید🔴

دوستان عزیز سلام، در راستای حفظ امنیت و هدف کلوپ در هنگام اشتراک گذاری پیام لطفا به موارد زیر توجه کنید:

– لطفا از بکار بردن کلمات و الفاظی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم شایبات و تلقی منفی نسبت به مقدسات ایجاد نماید اکیدا پرهیز نمایید.لارم به ذکر است مواردی که طبق تشخیص تیم پشتیبانی حتی به صورت « شبهه دار»باشند حذف خواهند شد.

-پیام های شما در کلوپ به طور کلی شامل چند بخش است، پیام های امیدوار کننده از تجارب روزانه خودتون، تجربه درونی و یا بیرونی شما از انجام داد گام های پولسازی، ‌پیام امید نسبت به جریان سرنوشت. لطفا گفت و گوهای ذهنی خودتان را در گام ۲ و ۴ شناسایی کنید و در چارچوب ناامیدی آن ها قرار نگیرید
-لطفا تا انتهای تماشای دوره سوالات خود را نگه دارید، پاسخ تمامی سوالات شما در داخل دوره است. پرسیدن سوال در کلوپ ممنوع نیست اما پاسخ دیگران ممکن است برای شما سردرگمی ایجاد کند لطفا تمرکزتان را معطوف دوره نگه دارید. در انتها میتوانید از دوستانتان تجربه بگیرید یا از استاد دوره بپرسید
– پاسخ شما یه پیام های دوستانتان قطعا منجر به دلگرمی خواهد شد اما پاسخ های شما باید مبتنی بر تجربه کارکرد شما و تغییرات درونی و بیرونی در مورد گام های پولسازی باشد. در پاسخ به دوستانتان ضمن احترام ویژه به شما مجاز به این موارد نیستید «چالش کشیدن تجربه شخصی فرد»، «سوال پرسیدن بیرون از محتوای دوره و مرتبط با تجربه انفرادی فرد»، «اشاعه ناامیدی و یا مطالب خارج از دوره»
– در هنگام اشتراک تجربه، ایمان و امیدتان از نام بردن اشخاص و‌ نهادها، اعمال اعتقادات شخصی تان به دیگران، نام بردن از منابع دیگر، ارائه هر پیام مخرب رسالت اصلی دوره و کلوپ و … اکیدا خودداری نمایید.

در انتها یاداور میشویم هرگز سرنوشت خودتان را با دیگران مقایسه نکنید، بلکه از تجربه دیگران برای ایجاد تحول درونی در خودتان استفاده کنید تا مسیر سرنوشت خودتان را بیابید. کلوپ برای ایجاد امید و تفاهم جمعی در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است لطفا در راستای حفظ هدف کلوپ حداکثر تلاش خود را مبذول فرمایید.

با تشکر – تیم پشتیبانی گروه آموزشی امیرمحمدی

علی کیوانی
علی کیوانی
6 ساعت قبل

سلام به همه دوستان دوستدار عشق و لذت، خدا را شاکرم توانسته ام چند تا از رنجش هام رو در لیست جدول رنجش ها بنویسم و متوجه شدم همان طور که استاد محمدی گفتند یکسری علامت ها ، مکان ها ، ارگان ها و … ممکن است وجود داشته باشند که ما نسبت به آن ها رنجش گرفته اند. لطفا دوستان عزیز این مطلب رو جدی بگیرند و شروع کنند به نوشتن ت کم کم یادشون بیاد و هر روز بخشی از آن رو پر کنند تا خودشون به چشم خودوشن ببینند

علی پرواز
علی پرواز
6 ساعت قبل

چرا پیام های من در انتظار تایید قرار گرفته ،مشکل چیه؟

علی پرواز
علی پرواز
6 ساعت قبل

سلام دوستان گلم لطفا راهنماییم کنید که چرا پیام ها م در لیست قرار نمیگیره،باید چطوری وارد بشم که پیام هام دیده بشه؟

علیرضا عبداللهی
علیرضا عبداللهی
8 ساعت قبل

سلام خدارو شکر واسه امروز

حسن صباحی مقدم
حسن صباحی مقدم
9 ساعت قبل

سلام وقت بخیر حالم خیلی بهتر شده تقریبا شیش ماه شده هنوز که گوش میدم چیزای جدید میفهمم

شهین
شهین
10 ساعت قبل

سلام خدمت همه عزیزان .خداروشکر امروزروهم توانستم درمحل کارم به مردم بامهربونی خدمت کنم

مهران باقرنژاد
مهران باقرنژاد
12 ساعت قبل

سلام به اهالی نخبگان پولسازی.امیدوارم حال دلتون عالی باشه.معجزه شکرگذاری: 🌱🌱خدایا هزاران بار شکرت. 🌱خدایا بی دلیل و بادلیل شکرت. 🌱خدایا بابت داده ها و نداده ها شکرت. 🌱خدایا بابت خیرو برکت زندگیم شکرت. 🌱خدایا بابت نعمت و رحمتت شکرت. 🌱خدایا بابت سلامتی روح و جسمم شکرت. 🌱خدایا بابت خانواده و دوستانم شکرت. 🌱خدایا بابت عشقو احترام تو زندگیم شکرت. 🌱خدایا بابت پول و ثروتم شکرت. 🌱خدایا بابت این زندگی عالی شکرت. 🌱خدایا بابت تک تک لحظاتم شکرت.🪷🌺🌸🌻

عادل حسینی
عادل حسینی
14 ساعت قبل

سلام به همه رهروان سبک زندگی جدید
امیدوارم آرام آرام و با توکل و اعتماد به خداوند در حال تغییر سبک زندگی باشیم. تداوم تغییر بدون نا امیدی و یا هیجان کاذب را برای همه شما و خودم آرزومندم.
امروز حال خوبی دارم و از اول صبح در حال صحبت با خدا هستم، متوجه شدم که زمان صحبت با خدا در طول شبانه روز برای من بیشتر شده و امیدوارم افزایش پیدا کنه،
خدایا کمکم کن بدون قطعی به تو متصل باشم در هر لحظه و هر ثانیه، بگونه ای که نه ترسی، نه اندوهی و نه حقارتی باقی بماند. ای که تو جاری در همه چیز ای که تو بالاتر از هر چیز و هر فکر و هر آرزو،کمکم کن!
در تعجبم از نفس چگونه می تواند اینقدر قوی تناقض را در خود جمع کند، علی رغم اینکه میدانیم ما تحت حمایت بالاترین و قویترین انرژی عالم، پادشاه پادشاهان،سلطان سلاطین، بزرگ بزرگان هستیم ولی در برابر یک کلمه از زبان کسی فرو میریزیم، در برابر نرسیدن به یک آرزو مضطرب میشویم و پر از ترس و نا امیدی می شویم. خدایا از نفسم به تو پناه میبرم، از بازی های نفس رهایم کن

99***********3
99***********3
14 ساعت قبل

سلام
من دوماهی هست درگیر امور خانوادم شدم وازبحث دوره کاملا جداشدم امروز تصمیم گرفتم دوره ام رامجدد شروع کنم وباتوکل بخداپیش برم.
مغازه ام راخداروشکرجابجا کردم،برادرم دریک تصادف شدید خداروشکر درصحت وسلامت به سرمیبره وازمعجزه خداوند شکرگزارم.
چندروزی پرستارمادرم بودم که عمل کلیه داشتن وخداروشاکرم که الان درسلامتی به سرمیبرند وعمل شون باموفقیت انجام شد.
خداروشکر که تونستم دیروز برای پسرم لوازم التحریر مدرسه اش روتهیه کنم.آشفتگی درونی شدیدی دارم وازخدامیخام من رادرمسیر خیری که برایم مقدرکرده قراردهد.
برای بدهی هام یه مقدارطلاداشتم که فروختم تا بتونم مجدد برای مغازم جنس تهیه کنم وراه اندازی مجدد صورت بگیره‌.
ازخداوند میخواهم مرا درمسیرسرنوشتم یاری کند ومرا به مسیرخیروبرکت راهی کند.
امروز تونستم ۱۰ تومن ازاقساطم راتسویه کنم و۱۳ تومان دیگرازپول فروش طلاهام بحسابم آمد که بتونم هزینه دوربین وتابلو مغازه راتسویه کنم.
۵ تومان هم برادرم بحسابم ریخت تابتونم برای خرید بار نقدی اقدام کنم.خداروشکر آدم هایی رادرمسیرم قرارداده که دست خداهستند وهرکدام به طریقی مراکمک میکنند.
خداوندا ازصمیم قلبم سپاسگزاارم وازتو یاری میخواهم🙏🩵

بهروز رسولی
15 ساعت قبل

سلام بر عزیزانم.امیددارم که حال دلتون خوب باشه.میخواستم دو تا از معجزاتی که در زندگیم پیش اومده تو این دو سه روزه خدمتتون عرض کنم.سال قرارداد هر دو جایی که اجاره جهت کار دارم سر اومده و از لطف خدا هر دو صاحب ملک بسیار انسان های شریف و چشم و دل سیری هستند.اولی که ۴ روز پیش اومد و قرارداد ۲ ساله نوشت و هر سال۱۲/۵ در صد اضافه کرد که در مجموع دو سال بشه ۲۵ درصد و به هر کی میگم شاخ در میاره و دومی هم که دیروز اومد و صحبت کرد گفت امسال هیچ افزایش قیمتی نمیدم تا سال آینده هم خدابزرگه و انشالله همه چی رو به راه میشه.بله زیادند هنوز بینمون انسانهای شریف و محترم که انسانیت مبنای زندگیشونه و نه اینکه همه چی رو در پول ببینن و چون یه ملک دارند فکر کنن تمام مخارج زندگیشون و همه چی رو باید از این ملک و از مستاجر بیچاره در بیارن.خدا تو دل هممون از نور خودش بتابونه که بر دیگری شفقت و محبت داشته باشیم.

طهماسبی
طهماسبی
19 ساعت قبل

سلام و درود
امروز حدود ۷ دلار درامد داشتم که به لطف خدا و تمارین دوره ای که در مسیر زندگیم قرار داده رو به افزایشه،از صبح زود قبل از اذان از خواب بیدار شدم خداروشکر و شروع به دیدن فایل های جدید و تمترین دوره کردم،با دوستم رفتیم پارک و قهوه خوردیم،یکی از دوستانم در کارم به کمکم اومد خداروشکر،صبحانه ی خیلی خوب و مقوی خوردم،دوست صمیمیمم از سفر برگشت پیشم،تعامل موثری با خونواده و عزیزانم داشتم
خدایا شکرت

Z.M
Z.M
20 ساعت قبل

سلام خدمت دوستان گلم
خدارو شکر میکنم از این مسیر
امروز ۲میلیون ۸۰۰ روزی رسان بودم
۵۰۰ تومن واریزی داشتم
چقدر قشنگ وقتی از درون آرومی همه چی اروم و قشنگ میگذره
و اصلا تقلا نمیکنی
خداجونم خیلی دوستت دارم که همیشه هوامو داری

1 438 439 440